belepes-a-maritime-hajosboltba.jpg



TBS ruházat Hajófelszerelés

tbs.jpg


2013 partiruházat casual

2013 partiruházat prémium

TBS árlista az áruházunkban található

tbs_cipok.jpg TBS 2012 képes katalógus
TBS ruházat
TBS 2011-es képes cipő
PDF katalógus
TBS 2011-es képes ruha
PDF katalógus
TBS 2011-es Trendy PDF katalógus
 
 
 

1975 - TBS születése

A TBS azzal a céllal született, hogy technikai és kreatív termékeket jelentessen meg a cipő, valamint a sport és szabadidő piacán egyaránt. A termékek célja a következő volt: “Avant-garde Adventure” és “In high Fashion”. TBS a cipő piacra a « Terre Battue Synthétique » (Szintetikus kemény sportpálya) névvel lépett be, mert a cég első fejlesztése a tenisz pályák poliuretán gyantán és finom por összetevőkön alapuló felülete volt, ami az agyagpálya megjelenését és érzetét nyújtotta a teniszezőknek.A  TBS termékek gyártója a TECHNISYNTHESE 1975-ben jött létre.Az első időkben a Technisynthese 2 területen fejlesztett  szintetikus termékek piacán (avant-garde polyurethan)-          sportpályák borítása (speciálisan teniszpályákra)-        poliurethan cipőtalpak fejlesztése, amelyek megfelelnek a női divat piacán elvárt magas igényeknek, top-minőség, nagyon kényelmes viselet. Mindez a legmagasabb szakmai tudást igényelte mind az előállítás, mind a pénzügyi befektetést illetően.

1978 - TBS a sporttermék gyártók világában

Technisynthèse társult a Bayer Csoporttal, fejlesztették és tökéletesítették a polyurethan injekciót (a PU talpat közvetlenül a cipő felsőrészébe injektálva).A TBS sport cipőkre specializálódott, leginkább a tenisz cipők terén: tenisz cipők voltak az első TBS cipők.Ezzel egy időben a Technisynthese kombinálta az új technológiáit (mint pl. a kettős sűrűségű polyurethan injekciót) avant-garde formákkal, ami a különleges, semmilyen más márkához nem hasonlítható dizájnban öltött formát.TBS volt az első cipőgyártó, aki ortopédiai koncepció alapján fejlesztette a lábbeliket. Figyelmet szentelt a női-és a férfi láb eltérő anatómiájára. (talpív hajlásszöge, boltív alátámasztás (V.P.S. System szabadalom) stb.A TBS valójában forradalmasította a sportcipőgyártást.A TBS világelsőként alkalmazta a sokkelnyelő légpárnákat a cipő sarkába rejtve.

1980 - TBS „pulzáló levegő” technikája

TBS kifejleszti a „pulzáló levegő” technikát, melyet a tenisz cipőkben hasznosít.Bemutatja a Puls’air folyamatot, mely hatékony szellőzést biztosít a lábnak a cipőn belül, megelőzi a láb túlmelegedését és a  vízhólyagok kialakulását. Ugyanebben az évben a TBS feltalál egy felfújható, állítható talpú jogging cipőt, mely felkelti a sajtó hatalmas érdeklődését.

1981 – A TBS exportál Európába és az USA-ba

Az ortopéd talp egy új koncepció a kórházi lábbelik piacán.Új TBS csúszásgátló felület versenyhajókra (Paul RICARD – William SAURIN – ELF AQUITAINE – CREDIT AGRICOLE stb.) hobbi hajókra, a haditengerészetnek és ipari hajókra egyaránt alkalmazzák.

1982 - TBS cipőt terveztek a nőknek.

TBS tanulmányozta a női láb anatómiáját, majd megtervezte az első speciálisan nőknek szóló tenisz cipőt. Ugyanebben az időben a TBS divatszíneket használ, ami egy új koncepciót születését jelentette a sportcipők piacán.Az új női cipővonal: TBS létrehozta az első női tenisz cipőt, melyet speciálisan a női lábprofilra terveztek, egyedülálló stílusban, színvilágban. Ez a forradalmi lépés azt eredményezte, hogy a nőknek nem kellett továbbra „lekicsinyített” férfi cipőt hordaniuk. Ezt a BRANDY típusú cipőt a mai napig gyártja a cég több mint 1,5 millió eladott párral a háta mögött.

1983 - TBS megjelent a hajózás világában.

A TBS évekig a cipő-koncepciójáért volt híres. Ugyanezen az úton haladva, a TBS tervezett egy csúszásmentes deck felületet hajókra, poliuretánból. Az első versenyhajó – a Paul Ricard után, melyet az elismert francia Eric Tabarly kormányzott, a legnagyobb hajókat a TBS csúszásmentes felületével látták el.Köszönhetően a TBS know-how-jának a tenisz cipők terén és a növekvő népszerűségének a hajózási szektorban, a TBS új koncepcióval tört be a hajózás piacára, egy szép, technikai modellel, ami semmiben sem hasonlított a többi márkához. TBS kifejlesztette a „Yole” cipőt, a francia Pierre Follenfant vitorlázó tesztelésével. Ez a termék fellendítette, megerősítette a TBS márka nemzetközi hírnevét.Forradalom a hajózásban:
  • TBS kifejlesztett egy speciális anti-slip felületet versenyhajókra. Minden híres transzatlanti versenyhajó és hajóépítő a TBS anti-slip-et használta.
  • TBS megtervezett egy teljesen új típusú deck cipőt, mely teljes mértékben különbözik az elődeitől, főleg az amerikai tipusúaktól, melyek akkor piacvezetők voltak.
  • Amik különlegessé tették ezeket a cipőket, az a rendkívül rugalmas gumitalp koncepció, melyet később TBS patent lett, hogy megvédjék azt az erős csúszásgátló tulajdonságát, valamint az innovatív dizájnt.

1984 –  TBS Ruházat

TBS piacra dobta az első hajós és tenisz insprirálta férfi és női ruha kollekcióját.

1985 – A “Yole” jelenség

A “YOLE” modell divat jelenséggé vált! Mindenki elszántan hordta, mert ez volt az első technikai termék, ráadásul divatos volt. TBS bemutatta az első teniszruha kollekcióját. A márka megalkotta a „TBS total look” imázst, ami a cipők, ruhák és kiegészítő kollekciók teljes harmóniáját jellemezte.Még több hajós cipőmodell fejlesztése, a YOLE sikerének köszönhetően.

1986 -A fejlődés éve

  • A YOLE modell eladási számai meghaladták az évi 300.000 párat.
  • A TBS lett a piacvezető deck cipő márka Európában
  • 1,5 millió pár YOLE-t gyártottak ebben az évben.

1981 – A TBS exportál Európába és az USA-ba

Az ortopéd talp egy új koncepció a kórházi lábbelik piacán.Új TBS csúszásgátló felület versenyhajókra (Paul RICARD – William SAURIN – ELF AQUITAINE – CREDIT AGRICOLE stb.) hobbi hajókra, a haditengerészetnek és ipari hajókra egyaránt alkalmazzák.

1987 - TBS és a szabadidő cipők

TBS szerződést kötött Florence Arthaud francia hajósnővel, hogy együtt fejleszennek női hajós-és sportlábbeliket.

1988 - Hatalmas sikerek

‘Les Marinières’ női vizisport modellcsalád fejlesztése Florence Arthaud nevével fémjelezve és a‘Brooklyn Shoes’. teenager utcai vonal. Hatalmas  siker, több mint 100.000 párat exportál a cég évente Olaszországba és Japánba. Egy egyedülálló reklámkampányt dob ki a cég, Michael Jackson főszereplésével.

1989 – A “GLOBE” jelenség

Az 1989-90-es Vendée Globe-ra egy teljesen új dech cipő modellt fejlesztettTBS csatlakozott a francia Charente megyéhez, mint az új extrém óceáni 60 láb Open hajóosztály szponzora.A “CHARENTE MARITIM – TBS” kormányosa Pierre Follenfant aktívan részt vett a GLOBE cipő tesztelésében, fejlesztésében.Több, mint 1,5 millió párat gyártottak a GLOBE modellből.

1990 - Florence Arthaud éve

A jól ismert francia vitorlázónő, Florence Arthaud megdöntötte az „Atlanti rekordot”, megnyerte a „Route du Rhum” óceáni vitorlázóversenyt. Franciaországban elnyerte „Az év Hölgye” – „Femme de l’Année 1990 “ díjat. Florence Arthaud nevét adta a TBS új női vitorlázó cipők fejlesztéséhez.

1994 – Új képviselő a TBS női hajóscipőknek

TBS kifejlesztett egy új női hajóscipő vonalat, a francia vitorlázónő, Isabelle Autissier közreműködésével (Isabelle azidőtájt a leghíresebb óceáni vitorlázónő, a New York – San Francisco óceáni verseny győztese)

1996 – TBS és Michele Desjoyeaux

A TBS Team-et ekkor Florence ARTHAUD, Isabelle AUTISSIER, MICH’ DESJ’, Pierre FOLLENFANT és Alain FEDENSIEU valamint Sidney GAVIGNET alkotja.

1997 – Az első TBS üzlet megnyitása

Párizsban a rue de la Pépiniere-en.

1998 - TBS, a francia bajnok

TBS megnyerte a Figaro óceáni versenyt és a Francia egykezes bajnokságot Michel Desjoyeaux francia vitorlázóval a fedélzetén, aki nevét adta az új profi hajóscipő vonalhoz. Ebben az időben a TBS kifejlesztette az új hajós ruházatát

1999 – Változások a TBS márka imázsában

TBS kidolgozta koncepcióját az üzletberendezésekkel kapcsolatban, még inkább erősítve a márka imázsát. Isabelle Autissier sajnos eközben befejezte a szóló vitorlázó karrierjét, az Around Alone földkörüli szóló vitorlázó versenyen történt hajótörése után.TBS a Beneteau 25-ös hajóosztályt szonzorálja, ezzel elkezdődik egy együttműködés Ellen McArthur-ral.

2000 - ”La Trinité sur Mer”-i üzlet megnyitása

A második TBS márkaüzlet la Trinité sur-Mer városában.TOUR DE FRANCE A LA VOILE verseny a ” MARSEILLE – TBS ” nevű hajóval, skipper Alain FEDENSIEU.Vendée Globe 2000- a PRB- Michel Desjoyeaux szponzora.

2001 - Mich’Desj győzelme!

TBS megnyerte a Vendée Globe-ot Michel Desjoyeaux-val. Ő volt az első vitorlázó, aki 100 nap alatt egyedül körbevitorlázta a Földet. TBS piacra dobta új profi vitorlázócipő vonalát, Michel Desjoyeaux nevével fémjelezve: „Sealin” cipő jelentése „aki a vízen jár”. Michel Desjoyeaux győzelmének köszönhetően, a TBS megbízhatóan erős nemzetközi márkává vált.Franciaországban, TBS megnyitotta harmadik üzletét novemberben Angers-ban.

2002 - A „TBS Planete” nagyszerű

Ellen MacArthur, a fiatal angol álom, az angol egykezes Trans-Atlanti verseny győztese, a 2000-es Vendée Globe 2. helyezettje csatlakozott a TBS Nemzetközi Csapathoz. A „Route du Rhum” abszolút TBS siker volt. Mindketten győztek: Michel a többtörzsű hajójával, Ellen az egytörzsű vitorlásával. Jó partner kapcsolat, növekvő forgalom, sikeres termékskála és szeptemberben a TBS megnyitja új üzletét Toulous-ban… A „TBS Planete” azaz a „TBS világ” igazán nagyszerű! Ez a szlogen jellemezte a TBS reklámkampányát, ami Michel Desjoyeaux-t személyiségére hangolódott, a magabiztos vitorlázó imázsával harmonizált.

2003 – Armel LE CLEAC’H az új TBS csapattag

TBS két új üzletet nyitott Nantes-ban és Crouesty kikötőjében, Párizs, La Trinité, Angers és Toulouse után. Augusztusban a TBS Csapat megnyerte a Figaro egyszemélyes óceáni versenyt: Armel Le Cléac’h volt a győztes, míg Michel Desjoyeaux elnyerte a 3.helyet.

2004 – A TBS nyertesek névsora

Mostantól Michel Desjoyeaux birtokolja a Földkerülő szólóvitorlázás győzelmi érmeit:A “Solitaire du Figaro, a Vendée Globe és a Route du Rhum Challenge de a The Transat 2004-esét isAugusztusban a TBS 25. évfordulóját ünnepelte a Figaro versenyen és a szolóvitorlázásban, Armel Le Cléac’h szponzorálásával, aki 4. helyen végzett.Szeptemberben a TBS megnyitotta hetedik márkaüzletét Párizs forgalmas bevásárló utcájában a „Rue de Rennes”-en.

2007 – Michel Desjoyeaux győzelme

és új TBS üzletek nyitása…

2008 – Innovatív kommunikáció

TBS és Michel Desjoyeaux innovatív kommunikációja

2009 - A TBS dupla győzelem

A TBS dupla győzelme a Vendée Globe-on.Michel DESJOYEAUX fantasztikus győzelme.Armel LE CLEAC’H második befutó.

2010 – Új TBS üzlet Cannes-ban

Armel LE CLEAC’H óriási győzelmi sorozata a Transat AG2R La Mondiale, a Solitaire du Figaro és  a Trophée SNSM versenyeken.

2011 – Új arculat kialakítása

Utolsó frissités ( 2013. április 30. kedd 11:37 )
 

Átköltöztünk

ÁTKÖLTÖZTÜNK!
1037 Budapest Gyöngysor u. 10-12-ben vagyunk már!

Nyitva tartás

H-P:     9-17

Csüt.:   9-18

Szom.: 9-13


maritime_hajos_webaruhaz.jpg
Virtuális séta a Maritime Hajósboltban
   
napteto_ponyva.png.jpg
   
yamaha csónakmotor
   
lowrance navico maritime hajósbolt
   
simrad maritime hajósbolt
   
zodiac gumicsónak
bombard gumicsónak
piranha_propeller.jpg
Jet Pilot sportruházat
tbs ruházat
 HH_Helly_Hansen_maritime_hajosbolt.jpg  musto-ruhazat

tube-fankok.jpg

 
 Terméktájékoztató filmek és bemutatók
 
--- ---
ingyen webstatisztika